جراحی فک و پاسخ به سوالات متداول
دی ۳, ۱۳۹۹
لیفت شقیقه
لیفت شقیقه و ابرو
دی ۳, ۱۳۹۹
جراحی فک و پاسخ به سوالات متداول
دی ۳, ۱۳۹۹
لیفت شقیقه
لیفت شقیقه و ابرو
دی ۳, ۱۳۹۹

ساکشن غبغب

از بین بردن غبغب یا برطرف کردن افتادگی غبغب یکی از راه های افزایش زیبایی و جوانسازی می باشد. افزایش چربی در ناحیه زیر گلو می تواند ژنتیکی و یا افزایش وزن و بالا رفتن سن باشد. یکی دیگر از دلایل بوجود آمدن چربی غبغب چاقی و لاغری مداوم فرد باشد.

غبغب بطور کلی دارای دو حالت واقعی (کسانی که واقعا دارای چربی زیر گلو هستند) و کاذب است. در دسته بندی کاذب کسانی قرار می گیرند که چانه های کوچکی دارند و تناسب بین فک و صورت برای آنها وجود ندارد و پیشنهاد می شود در این موارد پروتز چانه و یا جراحی فک با توجه تشخیص پزشک پیشنهاد می گردد.

راهکار های پزشکی برای از بین بردن چربی غبغب

در حال حاضر راهکار های متنوعی برای از بین بردن چربی غبغب وجود دارد که توسط پزشکان پیشنهاد می شود که میتواند به جراحی پلاستیک و زیبایی ، لیپوساکشن غبغب ، لیپوماتیک ، لیفت گردن نام برد که از بین راه حل ها در موارد خفیف غبغب تا متوسط و یا موارد شدید که پس از بررسی توسط پزشک عامل غبغب چربی بیش از حد باشد ، لیپوساکشن غبغب و گردن را می توان مناسبترین راه حل برای خلاصی از چربی ناحیه زیر چانه و گردن دانست.

دکتر حمیدرضا فلاحی

متخصص جراحی فک و زیبایی صورت ، جراحی بینی و ایمپلنت دندان

آدرس : ایران – اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – ساختمان جام جم- طبقه ۳

تماس : ۰۶۱۹۱۰۱۰۰۹۵ ، ۰۹۳۶۵۸۹۲۰۱۶

لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن یکی از راههای از بین بردن غبغب است. لیپوساکشن فرآیند برداشتن  سلول‌های چربی از بخش‌هایی از بدن است که در برابر رژیم غذایی و ورزش هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. لیپوساکشن غبغب راهی عالی برای جوانتر و باریک‌تر کردن گردن است.

انجام لیپوساکشن غبغب یا گردن عملی است که در بازه زمانی کم می‌تواند باعث بوجود آمدن نتایج رضایت بخشی برای بیماران شود. همانطور که می‌دانید چربی‌های موجود در زیر چانه یا همان غبغب را با گرفتن رژیم و یا فعالیت ورزشی و کاهش وزن نمی توان از بین برد و یا تغییری در آن صورت داد

در این روش پزشک  برش‌های کوچکی را در زیر چانه ایجاد می‌کند و سپس از لوله‌ای به نام کانولا برای مکش توده‌های چربی استفاده می‌نماید . عمل لیپوساکشن تحت بیهوشی موضعی انجام می‌گیرد و بیمار در حین عمل کاملا هوشیار است.

زمان بهبودی پس از لیپوساکشن غبغب بستگی به شرایط و سلامت عمومی فرد دارد و حدودا ۲ هفته زمان می برد.

مزایای ساکشن غبغب

  • حذف چربی های اضافه در زمان کم
  • عمل سرپایی و بدون نیاز به عمل جراحی سنگین
  • دوره کوتاه نقاهت
  • انجام بدون درد و بیهوشی این عمل