بارداری و جراحی بینی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷
بارداری و جراحی بینی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷
 
 

افراد مناسب جراحی زیبایی بینی

بدانید تمام افرادی که برای این جراحی زیبایی مراجعه می کنند شرایط عمل را ندارند و اگر این شرایط تامین نباشند ممکن است دچار مشکلات و مسائلی شوند که در این مقاله به شرح آن می پردازیم .

افرادی که برای جراحی زیبایی بینی مراجعه می کنند باید این افراد فاقد بیماری های زمینه ای باشند یعنی اگر بیماری مانند دیابت، کلیه و یا بیماری دیگری دارند که کنترل نشده است نمی توانند جراحی زیبایی بینی انجام دهند.

افرادی که از نظر چهره و بینی مشکلی ندارند و هارمونی چهره آن ها به جا است دلیلی برای جراحی زیبایی بینی نیست . می دانیم که بینی مانند یک لوله تنفسی است و طبیعتا اگر شما آن را نخواسته خیلی تنگ و کوچک کنید در این صورت تنفس بیمار سخت تر می شود.

متاسفانه در بعضی از شرایط افرادی که باید این انتخاب ها را انجام دهند این شرایط را رعایت نمی کنند . البته در دوره آموزش جراحی پلاستیک به تمام پزشکان تدریس می شود که چه افرادی باید عمل شوند و چه افرادی نباید عمل شوند و چه شرایطی داشته باشند .

افرادی که چهره و بینی شان شرایط خوبی دارد و به ترکیب اجزای صورت آن ها می آید و مشکل تنفسی ندارند در این صورت دلیلی برای جراحی زیبایی این افراد وجود ندارد مگر اینکه که یک نازیبایی مشخصی در چهره افراد وجود داشته باشد در این شرایط با توجه به شرایط استاندارد و شرایط استاندارد اتاق عمل باید تحت جراحی زیبایی عمل قرار بگیرند.

متاسفانه خطاهای پیش آمده که عارضه های آن برای بیمار به وجود آمده است و این در شرایطی بود که بیمار در شرایط غیر استاندارد تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته است .

از جمله تحت عمل قرار گرفتن در مطب که این جز شرایط استاندارد وزارت بهداشت و نظام پزشکی نیست و عملا ممنوع است و اتاق عمل حتما باید در بیمارستان یا در کلینیک های که مجوز این کار دارند انجام شود و صلاحیت افرادی که این جراحی را انجام می دهند باید مورد تایید نظام پزشکی و وزارت بهداشت باشند .

می توان گفت بالای ۹۹ درصد از عارضه های که برای فرد به وجود آمده به دلیل جراحی در شرایط غیر استاندارد و افراد غیر متخصص می باشد . افرادی که می خواهند جراحی زیبایی را انجام دهند طبیعتا باید خیلی بیشتر دقت کنند به انتخاب جراح تا به مشکلاتی مواجه نشوند .

چه افرادی ممنوعیت مطلق دارند و نمی توانند جراحی زیبایی بینی را انجام دهند ؟

باید بدانید جراحی بینی یک سری ممنوعیت های مطلق دارد یعنی عواملی که امکان انجام جراحی بینی وجود ندارد این عوامل شامل: اختلالات خونریزی دهنده فعال، بارداری، بیماری های سیستمی که ممکن است با عمل جراحی تشدید شود، مواردی که بیهوشی عمومی ممنوعیت مطلق دارد، آفتاب سوختگی های شدید پوست بینی، بیماری های خودایمنی که بافت غضروف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد .

دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۰۶۱۹۱۰۱۰۰۹۵ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

چه افرادی بهتر است جراحی بینی را انجام ندهند ؟

به دو دلیل بهتر است جراحی بینی انجام نشود و این دو دلیل عبارتست از :

  • دلایل بافتی

افرادی که غضروف نرم دارند، اسکلت بینی این افراد را نمی توان شکل داد . معمولا ما برای جراحی احتیاج به غضروف محکم داریم . بینی های که استخوان اندک دارند این ها برای عمل مناسب نیستند و قابل شکل گیری نیست و از همه مهمتر بینی های که پوست ضخیم دارند و اصطلاحا به آن بینی گوشتی گفته می شود و پوست آن ها ارتجاع پذیری و انعطاف پذیری اندکی دارند بعد ها ممکن است تمام زیبایی های اسکلت بینی توسط این پوست ضخیم نشان داده نشود، این افراد بهتر است جراحی بینی را انجام ندهند .

  • دلایل روانشناختی

افرادی هستند که ذهنیت وسواسی دارند و این افراد ممکن است غیر قرینگی های طبیعی که هیچ تاثیر بدی در چهره افراد ندارد را در ذهن خود بزرگ می کنند و رضایت مندی این افراد بعد از جراحی زیبایی بینی بسیار اندک است .

افرادی هستند که خیال می کنند صورت شان بد شکل است و این افراد هر چقدر جراحی بینی خوبی داشته باشند بازهم از جراحی خود راضی نیستند .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

هزینه جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی به روش بسته

جراحی بینی گوشتی

مراقبت های بعد از جراحی بینی