هزینه جراحی زیبایی بینی
هزینه جراحی زیبایی بینی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷
تزریق چربی به گونه
تزریق چربی به گونه
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷
هزینه جراحی زیبایی بینی
هزینه جراحی زیبایی بینی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷
تزریق چربی به گونه
تزریق چربی به گونه
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷
 
 
 

جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک (Blepharoplasty) یک روش زیبایی مینیاتوری برای برطرف کردن افتادگی پلک بالا و رفع پف آلودگی پلک پایین است . در طی این جراحی که عمدتا تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نیاز به بیهوشی ندارد پزشک پوست اضافه فضای اطراف چشم را برمی دارد . در موقعی که پف آلودگی وجود دارد که ناشی از چربی زیر پلک است این چربی ها را تخلیه می کنیم .

بهتر است برای عمل زیبایی پلک از نخ های غیر قابل جذب استفاده شود که معمولا روز سوم تا پنجم کشیده می شود . دوره نقاهت این بیماری خیلی کوتاه مدت است . تورم و کبودی دیده نمی شود . اگر بیمار مصرف داروهای مثل: ایبوپروفن یا بروفن یا سایر داروها را نداشته باشد و در صورت مصرف آسپرین چند روز قبل از عمل آن را قطع کند، معمولا کبودی بعد از عمل جراحی بسیار مختصر خواهد بود .

در صورتی که بیمار نیاز به جراحی چهار تا پلک را داشته باشد، در شرایط خاصی می توان هر چهار تا را با هم جراحی کرد . پانسمانی روی چشم گذاشته نمی شود  و چشم بیمار بعد از جراحی باز است ولی پانسمان خاصی روی پلک گذاشته می شود .

هزینه جراحی زیبایی پلک

هزینه جراحی زیبایی پلک

زمان مناسب انجام جراحی زیبایی پلک

این جراحی زیبایی هیچ گونه محدودیت سنی بعد از ۱۸ سالگی ندارد و برخی از افراد به صورت ارثی دچار افت پلک هستند که حتی در سنین جوانی مشهود است .  در این افراد بدون در نظر گرفتن فاکتور سن می توان افتادگی پلک بالا را برطرف کرد .

در افرادی که سنین خیلی بالایی دارند جراحی افتادگی پلک بالا یک مقداری در ایجاد دید بهتر به آن ها کمک می کند . ممکن است زیبایی صد در صد به آنها ندهد ولی ظاهر و چین و چروک های دور چشم را اصلاح می کند .

دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

مراقبت های بعد از جراحی پلک

بهتر است دو تا سه روز بیمار در حالت دراز کش کامل قرار نگیرد و موقع دراز کشیدن سر بیمار حدود سی درجه از تمام بدن بالاتر باشد . مخصوصا در بیست و چهار ساعت اول از کمپرس سرد در نواحی اطراف چشم و ابرو استفاده نمایید و این کمک می کند تا ورم ها خیلی زیاد و آزار دهنده نباشد . حدود سه تا پنج روز با تجویز پزشک در صورت درد می توانید از مسکن و آنتی بیوتیک استفاده نمایید . بیمار یک روز بعد از عمل می تواند استحمام نماید و شستشوی محل زخم هیچ مشکلی برای زخم ایجاد نخواهد کرد . حدود پنج روز بعد از عمل پلک بخیه ها کشیده می شود و بیمار می تواند بعد از پنج روز فعالیت های خود را انجام دهد . بعد از انجام جراحی از دیدن طولانی مدت تلویزیون و نور آفتاب خودداری کنید .

هزینه جراحی زیبایی پلک

هزینه جراحی بلفاروپلاستی به عوامل مختلفی بستگی دارد . به طور مثال هزینه جراحی پلک بالا با هزینه جراحی پلک پایین با یکدیگر متفاوت می باشد . در راستای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به جراح پلاستیک مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

مراقبت های بعد از جراحی پلک

بلفاروپلاستی

جراحی زیبایی پلک