مراقبت های بعد از جراحی پلک
مراقبت های بعد از جراحی پلک
شهریور ۵, ۱۳۹۷
هزینه جراحی زیبایی پلک
هزینه جراحی زیبایی پلک
شهریور ۵, ۱۳۹۷
مراقبت های بعد از جراحی پلک
مراقبت های بعد از جراحی پلک
شهریور ۵, ۱۳۹۷
هزینه جراحی زیبایی پلک
هزینه جراحی زیبایی پلک
شهریور ۵, ۱۳۹۷
 
 
 

هزینه جراحی زیبایی بینی

در هزینه ی کلی جراحی زیبایی، عوامل متعددی دخیل اند . از جمله مواردی که در هزینه جراحی موثر است : هزینه بیهوشی، هزینه ی کلینیک یا بیمارستان و نوع بینی بستگی دارد . در اغلب موارد هزینه بیهوشی در جراحی بینی به عنوان هزینه بیمارستان دریافت می شود و شامل هزینه اضافه نمی گردد .

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه ی جراحی ثانویه

بهتر است قبل از انجام جراحی زیبایی در خصوص نحوه جراحی و احتمال انجام جراحی ثانویه اطلاع کسب نمایید . بعضی از جراحان هزینه جراحی ثانویه را تا مدت زمان مشخص متحمل می شوند و پس از آن زمان هزینه کامل از فرد دریافت می نمایند .

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی یکی از شایع ترین عمل های زیبایی در دنیا می باشد . از سخت ترین جراحی های زیبایی در دنیا جراحی بینی است زیرا نیاز به طراحی سه بعدی دارد و پزشک باید تمامی انتظارات بیمار را برآورده کند .

بینی از نظر ساختاری به سه دسته تقسیم می شود: بینی دارای پوست نازک ، بینی استخوانی و بینی گوشتی .

  • بینی استخوانی

بینی استخوانی از نظر تکنیکی راحترین بینی است زیرا ضخامت کمی دارد و با کارهای مرسوم که انجام می شود معمولا بهترین نتیجه گرفته می شود .

  • بینی دارای پوست نازک

بینی با پوست نازک بخاطر اینکه ضخامت پوست بسیار کم است کوچکترین ناهمواری دیده می شود . خیلی ظریف و دقیق باید جراحی انجام شود تا نتیجه عمل به درستی انجام شود .

  • بینی گوشتی

در نقطه مقابل بینی های گوشتی هستند که به خاطر ضخامت شدیدی که وجود دارد و باید روی این بینی به خوبی کار شود تا ظاهر بینی بعد از عمل خوب باشد.

در هزینه ی کلی جراحی زیبایی، عوامل متعددی دخیل اند . از جمله مواردی که در هزینه جراحی موثر است : هزینه بیهوشی، هزینه ی کلینیک یا بیمارستان و نوع بینی بستگی دارد . دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

عوارض جراحی زیبایی بینی

یکی از سوالات شایعی که اکثر افراد که برای جراحی زیبایی بینی مراجعه می نمایند در خصوص عوارض جراحی بینی است . باید گفت جراحی زیبایی بینی اگر درست و اصولی انجام شود عوارضی ندارد و اکثر عوارضی هم که اتفاق می افتد ناشی از عدم رعایت اصول اولیه است . حتما باید فرد قبل از انجام جراحی بینی حتما به مشاوره قبل از جراحی بپردازید و انتظارات خود را با پزشک در میان بگذارد .

عوارض بیهوشی و عوارض جراحی در اکثر جراحی ها اتفاق می افتد و شایع ترین عارضه که ممکن است در جراحی زیبایی بینی رخ دهد ناراضی بودن بیمار از نتیجه عمل است و می توان با مشاوره قبل از جراحی و در میان گذاشتن انتظارات فرد با جراح از بروز چنین عوارض احتمالی پیشگیری کرد .

عوارض بعد از جراحی بینی

به دلیل اینکه این جراحی یک جراحی زیبایی است باید بدانید که عمل های زیبایی جز کم عارضه ترین عمل ها است و عوارض خیلی کم و نادری دارد . عوارض جراحی در زیبایی ها زیر پنج درصد می باشد و از جمله عوارضی که ممکن است ایجاد شود: گوشت اضافه در بینی، ناصافی در قوز بینی، پهن شدن غضروف های بینی که در اثر گوشت های اضافی در بینی رخ می دهد و با تزریق آمپول های کورتون برطرف می شود . گاهی اوقات ممکن است مشکل تنفسی که از قبل وجود داشته باقی بماند و اینکه به دلیل برداشتن بیش از حد غضروف ها به وجود آید . همه ی این ها بسته به تکنیک و تجربه جراح دارد و تمامی این عوارض در صورت انتخاب افراد نامتخصص و ناکارآمد رخ می هد . لذا جهت پیشگیری از چنین عوارضی بهتر است به جراح بینی مجرب مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

جراحی بینی به روش بسته

جراحی بینی باز

مشاوره جراحی بینی