جراحی زیبایی بینی
جراحی بینی طبیعی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
استحمام بعد از جراحی بینی
استحمام بعد از جراحی بینی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
جراحی زیبایی بینی
جراحی بینی طبیعی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
استحمام بعد از جراحی بینی
استحمام بعد از جراحی بینی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
 
 
 

نکات مهم در رابطه با تزریق ژل

تزریق ژل در افرادی که لب های نافرم و کم حجم دارند بسیار توصیه می شود، با رعایت برخی از نکات می توان نتایج خوبی را از تزریق ژل دریافت کرد .

تزریق ژل

تزریق ژل

به هیچ عنوان نباید محل ژل تزریق شده دستکاری شود زیرا انجام این کار باعث ایجاد جابه جایی در ژل می شود ، بعد از تزریق ژل در برخی از موارد عدم تقارونی مشاهده می شود که با گذشت زمان این عدم نامتقارنی برطرف می شود.

در صورت عدم نامتقارنی به هیچ عنوان سعی نمایید که با دستکاری کردن محل تزریق این عدم نامتقارنی را برطرف نمایید در صورتی که با گذشت زمان همچنان عدم نامتقارنی وجود داشت به پزشک خود مراجعه نمایید شاید نیاز به ترمیم باشد.

کبودی و تورمی که بعد از تزریق ژل در روز اول مشاهده می شود را می توان با کمپرس یخ کاهش دهید. همچنین یکی از اقداماتی که رعایت کردن آن موجب کاهش تورم می شود قرار دادن سر به سمت بالا در زمان استراحت است.

مصرف برخی از داروها قبل از تزریق ژل موجب افزایش خون ریزی می شود این داروها شامل آسپرین، ژلوفن و بروفن می باشد زیرا خاصیت انعقاد خون دارند . توصیه می شود مصرف این داروها حتما قبل از تزریق قطع گردد.

یکی از نکات مهمی که قبل از تزریق ژل باید مورد بررسی قرار گیرد کیفیت ژل مورد استفاده می باشد این موضوع دارای اهمیت بسیار بالایی است ، کیفیت ژل مرغوب لازمه یک نتیجه ایده آل از تزریق ژل می باشد حتما قبل از تزریق ژل از کیفیت ژل تزریقی مطمئن شوید و از پزشک خود بخواهید که مرغوب ترین کیفیت ژل را برای شما تزریق نماید ، در صورتی که در تزریق ژل از مواد نامرغوب و با کیفیت پایین استفاده شود ممکن است عوارضی مانند گوله گوله شدن ژل مشاهده شود که موجب می شود منظره بدی ایجاد شود .

تزریق ژل دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد و حتما باید توسط پزشکی صورت گیرد که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد ، متاسفانه انجام این تزریق در مراکز نامعتبر بسیار صورت می گیرد به هیچ عنوان برای تزریق ژل به مراکز نامعتبر مراجعه ننمایید، عزیزان شهر اهواز که خواهان انجام تزریق ژل می باشند و بدنبال یک مرکز معتبر  برای تزریق ژل می باشند و خواهان این موضوع هستند که بهترین نتایج را از تزریق ژل خود دریافت نمایند می توانند مشاوره های لازم را از طریق راه های ارتباطی سایت از دکتر فلاحی دریافت نمایند