جراحی ترمیمی بینی
جراحی ترمیم بینی
آبان ۱۳, ۱۳۹۶
مراقبت های بعد از جراحی بینی
مراقبت های بعد از جراحی بینی
آبان ۱۳, ۱۳۹۶
جراحی ترمیمی بینی
جراحی ترمیم بینی
آبان ۱۳, ۱۳۹۶
مراقبت های بعد از جراحی بینی
مراقبت های بعد از جراحی بینی
آبان ۱۳, ۱۳۹۶
 
 
 

جراحی قوز بینی

بینی که دارای قوز و برآمدگی می باشد در اصطلاح بینی استخوانی گفته می شود که استخوان بندی محکم با غضروف قوی دارد، در مواردی که قوز بینی زیاد باشد بعد از ایجاد برش های لازم و برداشتن پوست از روی بینی با شکستن استخوان و تغییر شکل آن برآمدگی و قوز روی بینی برداشته می شود .

جراحی قوز روی بینی

جراحی قوز روی بینی

اقدامات پس از جراحی

همانند سایر جراحی ها نیاز است بعد از جراحی  قوز روی بینی مراقبت هایی انجام گیرد، که رعایت تمامی این مراقبت ها در نتیجه جراحی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

بعد از جراحی اسپلینتی بروی بینی گذاشته می شود که مراقبت از این اسپلینت دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد به هیچ عنوان نباید ضربه ای به اسپلینت وارد شود یا اسپلینت خیس شود زیرا خیس شدن آن می تواند موجب شود که پوست بینی دچار خارش شود و یا با ضربه خوردن فرم بینی تغییر پیدا کند.

تورمات و کبودی هایی که دیده می شود به مرور زمان از بین می رود، توصیه می شود در این مدت کمپرس یخ استفاده شود تا بتوان کمی از تورمات و کبودی های بینی کم کرد .

نتیجه جراحی

یکی از سوالات متداولی که در رابطه با جراحی قوز روی بینی از دکتر حمید رضا فلاحی جراح بینی در اهواز پرسیده می شود نتیجه بعد از جراحی می باشد .

در بینی هایی که برآمدگی و قوز روی بینی علت انجام جراحی می باشد بعد از برداشتن این قوز و برآمدگی در ظاهر بینی فرم بسیار ایده الی ایجاد می شود.

افرادی که بینی های استخوانی دارند ، بینی آن ها از استحکام بالایی برخوردار می باشد و غضروف هایی قوی دارد که این ویژگی موجب می شود نتیجه جراحی بسیار ایده آل شود.

افرادی که بینی هایی استخوانی با قوز و برامدگی روی بینی دارند در صورتی که در انتخاب جراح خود دقت کرده باشند نگرانی در رابطه با نتیجه جراحی و فرم بینی بعد از جراحی نباید داشته باشند زیرا فرم بینی بعد از انجام این جراحی بسیار زیبا خواهد شد. نکته ای که جراح باید در نظر بگیرد تناسب بینی بعد از جراحی با تناسب اجزای دیگر صورت می باشد.

جراحی قوز روی بینی باید به گونه ای صورت گیرد که بعد از جراحی بینی با سایر اجزای دیگر صورت تناسب کافی را داشته باشد . عزیزان شهر اهواز که خواهان جراحی استخوانی خود می باشند می توانند مشاوره های لازم را از دکتر حمید رضا فلاحی جراح بینی در اهواز دریافت نمایند .