سوالات متداول در رابطه با جراحی فک
سوالات متداول در رابطه با جراحی فک
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
جراحی قوز روی بینی
جراحی قوز بینی
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
سوالات متداول در رابطه با جراحی فک
سوالات متداول در رابطه با جراحی فک
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
جراحی قوز روی بینی
جراحی قوز بینی
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
 
 
 

جراحی ترمیم بینی

فرد زمانی به عمل جراحی ترمیم بینی نیاز پیدا می کند که از نتیجه اولین عمل زیبایی بینی خود راضی نبوده، که این نارضایتی ممکن است در پی انتخاب دکتر کم تجربه باشد، پس بهتر است قبل از انجام عمل ترمیم بینی دقت کافی را در انتخاب پزشک خود داشته باشید. البته باید در نظر داشت که درصد پایین از این مراجعه کنندگان مراقبت لازم را بعد از اولین عمل جراحی خود نداشته اند و دوباره به عمل بینی رو آورده اند.

جراحی ترمیمی بینی

جراحی ترمیمی بینی

جراحی بینی ترمیمی بینی چگونه است

این عمل جراحی بینی برای بهبود ظاهر بینی که در عمل قبلی نتیجه رضایت بخشی نداشته صورت می گیرد. این عمل ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد، و نیاز به پیوند غضروف در محل تیغه بینی داشته باشد به همین دلیل می توان گفت جراحی ترمیمی بینی یکی از سخترین و حساسترین عمل ها در راسته عمل بینی می باشد. عمل ترمیم به دو روش باز و بسته انجام میگیرد، که در مواردی که عوارض عمل پیشین بیشتر بوده نیاز به عمل باز و  بیهوشی دارد.

افرادی که نیاز به عمل ترمیم بینی دارند کدامند

  • افرادی که بعد از اولین جراحی بینی خود از ظاهر بینی خود راضی نبوده اند به طوری که بینی آنها فرم غیر طبیعی و انحراف داشته باشد.
  • افرادی که بر اثر فعالیت بدنی، ورزش یا در اثر اصابت شی، بینی آنها ضربه خورده و باعث شکستگی شده است.
  • افرادی که بعد از عمل بینی دچار تنگی نفس یا خشکی بینی یا آبریزش شدید بینی شده اند.

جراحی ترمیمی بینی با چه مشکلاتی همراه است

  • چنانچه فرد در عمل قبلی خود تیغه یا غضروف بینی خود را از دست داده باشد، پزشک معالج باید با پیوند غضروف از ناحیه گوش به تیغه بینی، ترمیم را انجام دهد.
  • به خاطر پیچیدگی و دشواری عمل، مدت زمان جراحی ترمیمی بیشتر از عمل اول خواهد بود.
  • بهتر است انجام عمل ترمیم تا یکسال بعد از عمل اول انجام نگیرد، که این زمان ممکن است برای فرد طولانی و آزار دهنده باشد.
  • نوع و مقدار پوست بینی فرد در عمل ترمیمی بسیار مهم است، با در نظر گرفتن اینکه فرد قبلا یکبار تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته است ممکن است پوست بینی اش نازکتر از قبل شده باشد. افراد دارای دو نوع پوست نازک و ضخیم بر روی بینی خود هستند، که این موضوع رد روند درمان و بهبودی فرد تاثیر بسیاری دارد