جراحی زیبایی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی
مهر ۱۸, ۱۳۹۶
انواع ایمپلنت دندان
انواع ایمپلنت دندان
مهر ۱۸, ۱۳۹۶
جراحی زیبایی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی
مهر ۱۸, ۱۳۹۶
انواع ایمپلنت دندان
انواع ایمپلنت دندان
مهر ۱۸, ۱۳۹۶
 
 
 

جراحی بینی استخوانی

بینی های استخوانی معمولا غضروف قوی و پوست نازکی دارند به همین دلیل ایرادات آن به خوبی نمایان است.  در جراحی بینی استخوانی جراح قدرت مانور بیشتر برای ایجاد تغییر و تراش های مناسب تری دارد. افراد با بینی های استخوانی می توانند انتخاب کنند زمانی که قوز بینی برداشته می شود به بینی قوس بدهیم یا صاف باشد و یا میزان سربالایی بینی چقدر باشد. بینی های استخوانی به راحتی قابل تشخیص می باشد زیرا در اکثر موارد بینی های استخوانی با قوزی بروی بینی همراه هستند. در جراحی بینی استخوانی با برداشتن این قوز فرم زیبایی در بینی ایجاد می شود، افرادی که دارای بینی های استخوانی هستند، جراحی زیبایی بینی در آن ها بسیار توصیه می شود زیرا بعد از جراحی فرم بسیار زیبایی در بینی آن ها ایجاد می شود.

در صورتی که که طول بینی بیمار زیاد باشد جراح بینی ترجیح می دهد یک مقدار قوس و سر بالایی روی بینی بیمار داشته باشد ولی اگر بینی از این ناحیه کوتاه باشد پزشک سعی می کند قوس کمتر باشد و بینی بیمار را خیلی سر بالا نباشد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص مطالبی نظیر ذیل بپردازیم.

  • عوارض جراحی بینی استخوانی
  • هزینه جراحی بینی استخوانی
  • جراحی بینی استخوانی بدون عمل
  • عمل بینی استخوانی غضروفی
  • عمل بینی استخوانی طبیعی
  • آیا عمل بینی استخوانی با لیزر امکان پذیر است؟
جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی

مراحل جراحی بینی استخوانی

  • برجستگی پشت بینی برداشته می شود.
  • سر بینی یک مقدار بالاتر می رود.
  • نوک بینی یا همان تیپ جمع تر خواهد شد.
  • میزان مشخصی از عرض بینی کوچک  می شود.

معیارهای زیبایی شناسی

برای جراحی بینی به ویژه جراحی بینی استخوانی رعایت معیارهای زیبایی شناسی بسیار اهمیت ویژه ای دارد. جراح بینی توانایی این را دارد که از معیار های زیبایی شناسی استفاده کند. طول بینی بیمار باید یک سوم صورت بیمار باشد. عرض بینی باید یک پنجم صورت بیمار باشد به عبارت دیگر عرض بینی باید به اندازه یک چشم خود بیمار باشد.

میزان سربالا بودن تیپ بینی

در آقایان می توانیم سربالا بودن بینی را بین نود تا صد درجه تعیین کنیم و در خانم ها می توان سر بالا بودن تیپ بینی را بین صد تا صد و ده درجه تنظیم نمود. زمانی که بیمار از جراح بینی می خواهد بینی را از آن سایز خود باریک تر و با قوس بیشتر باشد. وقتی تناسب این زیبایی ها بهم می خورد بینی آن زیبایی را از دست می دهد. زیاد کوچک کردن و یا زیاد فانتزی کردن بیش از حد بینی ممکن است به دریچه های اصلی تنفسی بیمار آسیب برساند و باعث مشکلات تنفسی اعم از صدا دادن، سوت زدن یا تنگی نفس برای بیمار شود.

تکنیک جراحی بینی استخوانی

بینی های استخوانی و بینی های گوشتی همان طور که از نظر ساختار با هم متفاوت هستند از نظر تکنیک جراحی هم با یکدیگر فرق دارند. در بینی های استخوانی در ناحیه پشت بینی برجستگی و یا قوز را داریم که جهت اصلاح جراحی این قوز استخوانی یا غضروفی برداشته می شود و برای کم کردن پهنای استخوان ها در قسمت بالا استخوان ها بریده می شود و بعد قسمت نوک بینی را با قسمت بالای بینی هماهنگ می کنیم.

تفاوت بینی استخوانی و گوشتی

فاکتور بسیار مهمی که کمک می کند نتیجه و برآیند نهایی یک عمل زیبایی را بفهمیم ضخامت و جنس پوست بیمار است. در اصلاح مردم بینی گوشتی و یا استخوانی گفته می شود. فرق بینی گوشتی و استخوانی در ضخامت پوست نیمه تحتانی بینی است یعنی جایی که نوک بینی و پرهای بینی قرار دارد. منظور از بینی گوشتی یعنی بینی که پوست ضخیمی دارد و غدد سباسه فراوان دارد و در اصللاح پوست چربی دارد این بینی ها معمولا به علت اینکه پوست ضخیمی دارند غضروف های ضعیفی دارند. بینی های استخوانی بر عکس این نوع بینی ها می باشند و جراحی بینی گوشتی سخت تر است.

نحوه انجام جراحی بینی استخوانی

یکی از روش های جراحی بینی، جراحی به روش باز می باشد، در این جراحی، جراح برش های لازم را برای برداشتن پوست از روی بینی و ایجاد تغییرات لازم مابین دو سوراخ بینی و کناره های بینی ایجاد می نماید. در اکثر موراد جراحی بینی های استخوانی به روش جراحی بینی باز صورت می گیرد.

بینی های استخوانی معمولا غضروف قوی و پوست نازکی دارند به همین دلیل ایرادات آن به خوبی نمایان است.  در جراحی بینی استخوانی جراح قدرت مانور بیشتر برای ایجاد تغییر و تراش های مناسب تری دارد. دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

نقش پوست بینی در جراحی بینی استخوانی

پوست بینی های استخوانی نازک می باشد، که این ویژگی باعث می شود تمامی ظرافت کارهایی که جراح بروی بینی ایجاد می نماید به خوبی قابل مشاهده باشد، در صورتی که پوست بینی کلفت باشد، که از ویژگی های بینی گوشتی است کمی جراحی با دشواری همراه می شود زیرا در حین جراحی به هیچ عنوان نباید از ضخامت پوست بینی کم شود و همین امر موجب می شود که کار جراح کمی دشوارتر شود و تغییراتی که بروی بینی اعمال می کند به خوبی قابل مشاهده نباشد.

نقش جراح در نتیجه جراحی بینی استخوانی

مهمترین نکته در جراحی زیبایی بینی مهارت جراح است. یعنی نحوه انجام آن عمل جراحی می باشد. در بینی های استخوانی بدلیل اینکه استخوان و غضروف محکمی دارند جراح به خوبی می تواند اصلاحات و تغییرات لازم را بروی بینی ایجاد نماید و بینی فرم زیبایی پیدا کند. در اکثر بینی های استخوانی قوزی روی بینی مشاهده می شود که زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار داده است، در جراحی زیبایی بینی این قوز برداشته می شود و قوس زیبایی به اندازه طبیعی در بینی ایجاد می شود .

افرادی که بینی های استخوانی دارند و می خواهند که جراحی زیبایی بینی انجام دهند در انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت کنند، برای انتخاب یک جراح بینی خوب می توانید قبل از جراحی بینی نمونه کارهای جراح را مشاهده نمایید و با دید باز جراح خود را انتخاب نمایید.

عزیزان شهر اهواز که متقاضی جراحی بینی استخوانی خود هستند و با انجام این جراحی می خواهند فرم بسیار زیبایی را در بینی خود ایجاد نمایند به گونه ای که با سایر اجزای دیگر صورتشان تناسب کافی را داشته باشد می توانند مشاوره های لازم را از دکتر حمید رضا فلاحی جراح بینی و جراح زیبایی فک و صورت دریافت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین جراح بینی در اهواز به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

هر آنچه در رابطه با جراحی بینی استخوانی باید بدانید

سوالات متداول جراحی بینی استخوانی

جراحی انحراف بینی در اهواز

جراحی بینی آقایان