مراقبت های بعد از جراحی فک
مراقبت های بعد از جراحی فک
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
جراحی بینی استخوانی
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
مراقبت های بعد از جراحی فک
مراقبت های بعد از جراحی فک
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
جراحی بینی استخوانی
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
 
 
 

جراحی بینی گوشتی

در بینی های گوشتی با جراحی زیبایی فرم بسیار زیبا و طبیعی ایجاد می شود که جذابیت و زیبایی چهره را چندین برابر می کند .

ویژگی بینی های گوشتی

یکی از ویژگی های بارز بینی های گوشتی غضروف ضعیف است ، بینی های گوشتی در یک نگاه بدلیل ظاهر پهن و بزرگی که دارند قابل تشخیص می باشد.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی

نحوه جراحی بینی های گوشتی

جراحی بینی های گوشتی بدلیل پوست کلفت و غضروف ضعیفی که دارند کمی دشوار می باشد . جراح بینی در حین جراحی تمامی سعی خود را می کند که غضروف های بینی را تقویت کند و فرم زیبای را در بینی ایجاد نماید ، جراحی بینی های گوشتی در اکثر موارد بصورت باز صورت می گیرد، ممکن است بعد از جراحی بینی های گوشتی بدلیل تورم زیاد بعد از گذشت مدتی نیاز به تزریق کورتون باشد تا از تورم بینی کاسته شود .

نتایج جراحی بینی گوشتی

در این جراحی در صورتی که غضروف های بینی ضعیف باشد، به خوبی تقویت می شوند بنابرین افتادگی در نوک بینی بعد از گذشت مدتی از جراحی مشاهده نمی شود . با جراحی بینی های گوشتی بدلیل اینکه این نوع از بینی ها ظاهر بزرگ، گوشتی و پهنی دارند زیبایی و جذابیت چهره بسیار افزایش می یابد . بینی های گوشتی بعد از جراحی زیبایی بینی فانتزی یا عروسکی نخواهند شد، زیرا برای اینکه یک بینی نازک و فانتزی شود نیاز است که بینی پوست نازک با استخوان بندی قوی و غضروف قوی داشته باشد در صورتی که بینی های گوشتی این ویژگی را ندارند .

آیا بعد از گذشت مدتی از جراحی بینی گوشتی افتادگی در نوک بینی مشاهده می شود ؟

یکی از نگرانی های افرادی که خواستار انجام جراحی بینی گوشتی خود هستند ، افتادن نوک بینی بعد از جراحی است، اما این نگرانی کاملا بی مورد است زیرا با تقویت غضروف های بینی دیگر افتادگی در نوک بینی مشاهده نمی شود .

اقدامات لازم قبل از جراحی بینی گوشتی

قبل از جراحی بینی گوشتی خود از جراح مشاوره های لازم را دریافت نمایید و انتظارات خود را بصورت منطقی بیان نمایید ، مصرف دخانیات را از دو هفته قبل از جراحی قطع کنید، همچنین در صورتی که قرص های ضد انعقاد خون مصرف می کنید مانند قرص آسپرین و بروفن به پزشک خود اطلاع دهید زیرا نیاز است مصرف این قرص ها قبل از جراحی قطع گردد  .

مراقبت های بعد از جراحی بینی گوشتی

تا جایی که ممکن است در روزهای اولیه بعد از جراحی بینی گوشتی از تکان دادن سر و پایین گرفتن سر خودداری نمایید و در زمان استراحت از بالشت بلند یا چند بالش استفاده نمایید تا سر از سطح بدن بالاتر قرار گیرد،خوابیدن در این حالت در کاهش تورم و کبودی بعد از جراحی کمک شایانی می کند .

مواد غذایی سفت در روزهای اولیه مصرف ننمایید، زیر این مواد غذایی نیاز به جویدن طولانی مدت دارد و در نتیجه ممکن است بروی بینی فشار وارد شود . آب میوه های تازه مانند آب اناناس بعد از جراحی بینی بسیار توصیه می شود . توجه نمایید که در هفته اول که گچ بروی بینی شما قرار دارد به هیچ عنوان خیس نشود .

عزیزان شهر اهواز که خواهان جراحی بینی های گوشتی خود هستند می توانند مشاوره های لازم را از دکتر حمید رضا فلاحی دریافت نمایند و با انجام این جراحی فرم زیبایی را در بینی های خود ایجاد نمایند .