جراحی زیبایی چانه
جراحی زیبایی چانه
مهر ۱۵, ۱۳۹۶
جراحی زیبایی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی
مهر ۱۵, ۱۳۹۶
جراحی زیبایی چانه
جراحی زیبایی چانه
مهر ۱۵, ۱۳۹۶
جراحی زیبایی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی
مهر ۱۵, ۱۳۹۶
 
 
 

مراقبت های بعد از جراحی فک

لازم است بعد از جراحی زیبایی فک که به منظور برطرف کردن مشکلات فکی که شامل بزرگی و کوچکی فک انجام می گیرد،  اقداماتی توسط خود بیمار صورت گیرد تا نتایج بهتری از این جراحی حاصل شود . برای رفع مشکلات فکی اولین اقدامی که باید صورت گیرد ارتودنسی دندان می باشد در صورتی که با ارتودنسی ناهنجاری های فکی برطرف نشد می توان با جراحی فک مشکلات فکی را برطرف کرد .

مراقبت های بعد از جراحی فک

مراقبت های بعد از جراحی فک

در انتخاب جراح فک خود باید دقت نمایید، زیرا این جراحی نیاز به تجربه بالایی دارد و جزو یکی از مشکل ترین و حساس ترین جراحی ها به حساب می آید . دکتر حمید رضا فلاحی جراح و متخصص فک و صورت با سابقه ای درخشان و تبحر بالایی جراحی فک و صورت را انجام می دهند و با جراحی زیبایی فک مشکل بزرگی و کوچکی فک را برطرف می کنند. می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت مشاوره های لازم را از دکتر حمید رضا فلاحی دریافت نمایید .

حتما بعد از انجام این جراحی به منظور بهبود عملکرد جراحی باید مراقبت های لازم را انجام دهید، همان طور که می دانید مهمترین نقش را در نتیجه جراحی زیبایی فک، جراح ایفا می کنند اما مراقبت های بعد از انجام این جراحی می تواند در دریافت بهترین نتایج کمک شایانی کند در ادامه مطلب به بیان توضیحاتی در رابطه با مراقبت های بعد از جراحی فک می پردازیم:

بعد از جراحی فک چه مراقبت هایی را باید انجام داد :

به منظور جلوگیری از بروز عفونت تعویض گاز استریل ضروری می باشد .

بعد از جراحی زیبایی فک در ساعت های اولیه خونریزی طبیعی می باشد ، به منظور جلوگیری از بروز این خونریزی قبل از جراحی از مصرف برخی از داروها مانند آسپرین و بروفن خودداری نمایید .

جهت رفع تورم و درد ناشی از جراحی مسکن های تجویزی جراح را در ساعت های تعیین شده حتما مصرف نمایید .

به منظور کاهش کبودی بعد از جراحی فک استفاده از کمپرس سرد در روزهای اولیه به مدت ۱ دقیقه هر ۲۰ دقیقه یک بار توصیه می شود .

 

استفاده از مایعات بعد از جراحی بسیار توصیه می شود سعی نمایید از آب میوه های طبیعی استفاده نمایید، توجه نمایید که باید در روزهای اولیه از غذاهایی نرم استفاده نمایید تا فشاری بروی محل جراحی وارد نشود .