هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس
مرداد ۹, ۱۳۹۸
دلایل افتادگی پلک
دلایل افتادگی پلک، راه های پیشگیری و درمان آن
مرداد ۹, ۱۳۹۸
هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس
مرداد ۹, ۱۳۹۸
دلایل افتادگی پلک
دلایل افتادگی پلک، راه های پیشگیری و درمان آن
مرداد ۹, ۱۳۹۸
 
 
 

زیبایی دندان با ایمپلنت

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی دیگر کسی نگران از دست دادن دندانهایش نیست زیرا همه می دانند که ایمپلنت این مشکل را حل می کند. نداشتن یک یا چند دندان باعث می شود لبخند فرد نا زیبا شود و در نتیجه اعتماد به نفس او کاهش بیابد. در گذشته تنها راه زیبایی دندان و دهان استفاده از دندان مصنوعی بود که هم از نظر ظاهری ایراد داشت و هم دائمی نبود و بیمار ناچار بود شبها آن را از دهان خارج کند.

زیبایی دندان با ایمپلنت

ایمپلنتولوژی

ایمپلنتولوژی در نتیجه ی تحقیقات روز دنیا حاصل شده است. ایمپلنت دندان عارضه ای ندارد و جایگزین دندانهای طبیعی است. روشهای دیگری برای جایگزینی وجود دارند که تنها برای ریشه ی دندان کاربرد دارند ولی ایمپلنت ریشه و تاج را شامل می شود و درمانی کامل است.

 ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان پایه ای تیتانیومی است که با سلولهای بدن سازگاری دارد. روش انجام این درمان به این صورت است که ابتدا ایمپلنتولوژیست پایه را داخل استخوان فک قرار می دهد. سپس سلولهای استخوان ساز فعالیت خود را انجام می دهند و باعث جوش خوردن پایه به فک می شوند. پروسه ی جوش خوردن معمولاً سه الی چهار ماه طول می کشد. در مرحله ی بعدی تاج و روکش دندان ساخته می شود و روی پایه گذاشته می شود.

مزایای ایمپلنت

با بهره گیری از این درمان غیر از اینکه قدرت جویدن از دست رفته را به فرد باز می گردانند، به او لبخندی زیبا نیز هدیه می دهند. کاشت ایمپلنت دندان برای خانم های ۱۵ سال به بالا و آقایان ۱۸ سال به بالا قابل اجراست.

انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد: ایمپلنتیوم، ایمپلنت sic، ایمپلنت سوئیسی، ایمپلنت کره ای و ایمپلنت آمریکایی که گاهی بیمار به دلیل اینکه آنها را نمی شناسد، در درمان خود تعلل می کند. توصیه ی ما به شما این است که پیش از شروع درمان با انواع ایمپلنت دندان آشنا شوید ولی این نکته را نادیده نگیرید که اکثر ایمپلنت ها مناسبند و مهمترین موضوع این است که درمان به دست متخصص ایمپلنت که مهارت و تجربه ی کافی در این امر دارد، انجام شود.

هزینه ایمپلنت دندان

درمان ایمپلنت نسبت به سایر درمانها گرانتر است و دلیلش هزینه ی فیکسچر (قسمتی از ایمپلنت که کاشت می شود) و قطعات پروتزی (اباتمنت اصلی و گاهی موقت، آنالوگ، پیچ اباتمنت) است که چند برابر هزینه ی روکش های عادی دندان  می باشد.