جراحی زیبایی پلک
جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی
مهر ۲۲, ۱۳۹۷
هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس
مهر ۲۲, ۱۳۹۷
جراحی زیبایی پلک
جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی
مهر ۲۲, ۱۳۹۷
هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس
مهر ۲۲, ۱۳۹۷
 
 

انواع روش های جراحی زیبایی بینی

امروزه تعداد زیادی از مردم به زیبایی و جذابیت علاقه‌مند شده‌اند و از طریق انجام عمل های زیبایی سعی در افزایش اعتماد به نفس خود دارند. (انواع روش های جراحی زیبایی بینی)

 جراحی زیبایی بینی از متداول‌ترین این عمل هاست که بیشترین تأثیر را در چهره‌ی افراد دارد زیرا بینی برجسته‌ترین عضو صورت است که در مرکزیت قرار دارد و بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند . این عمل در کل دنیا طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است ولی در ایران بیشترین متقاضیان را دارد که البته مهمترین دلیل آن ظاهر بینی‌های ایرانیان است که معمولاً کمی بزرگ و قوزدار یا کج هستند و تمام این مشکلات را با جراحی زیبایی بینی برطرف می‌کنند .

هرچند هنوز هم افرادی از قومیت‌های مختلف هستند که ترجیح می‌دهند بینی کمی برجستگی داشته باشد و حالت طبیعی خود را حفظ کند . این موضوع کمی سلیقه‌ای است و باید تمام افراد به سلیقه‌ی یکدیگر احترام بگذارند . پیشنهاد ما این است که متقاضی این عمل پیش از تصمیم گیری با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز مشاوره جراحی بینی را انجام دهد . حال در ادامه انواع روش های جراحی زیبایی بینی را شرح می دهیم .

جراحی های زیبایی بینی به دو دسته ذیل تقسیم می شوند .

جراحی زیبایی بینی به روش باز

یکی از روش های نوین که امروزه متداول تر است، جراحی بینی به روش باز می باشد . تمامی کتاب های بینی بر مبنای جراحی بینی به روش باز می باشد و این روش متداول تر و استاندارد تر است . در جراحی بینی روش باز رفع نقایص بینی به راحتی انجام می شود .

در این روش برشی بر روی پایه بینی زده می شود و بعد از مدت زمان کوتاهی اسکار برش برطرف می شود . بیشتر تغییرات بر روی بیمار در روش باز بهتر اعمال شود تا روش بسته .

جراحی زیبایی بینی به روش بسته

در این روش جراحی برش ها از داخل بینی زده می شود . در این روش دسترسی پزشک به تمامی قسمت ها و نقایص بینی به نسبت جراحی بینی به روش باز کمتر است .

دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

عوارض جراحی زیبایی بینی

البته در مورد جراحی زیبایی بینی عارضه ها بسیار کم هستند و بروز عوارض احتمالی ربطی با روش جراحی ندارد . روش جراحی زیبایی بینی بسته و باز از نظر عوارض یکسان هستند و سبب بروز عوارض نمی شوند .

عوارض جراحی زیبایی بینی جانبی می باشد که عوارض احتمالی نظیر: کبودی و تورم می باشد و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود . اما برخی از عوارض دیگر ناشی از جراحی می باشد . به طور مثال: غیرقرینگی، کوچک شدن بیش از حد و … می باشد . لذا برای پیشگیری از بروز چنین عوارضی بهتر است به جراح بینی مراجعه نمایید .

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به روش جراحی و بیهوشی مشخص می شود لذا برای کسب اطلاع دقیق از هزینه جراحی زیبایی بینی بهتر است به جراح بینی مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

برخی از خدمات دکتر حمیدرضا فلاحی :

جراحی بینی گوشتی

بلفاروپلاستی

بارداری و جراحی بینی

جراحی زیبایی چانه

گالری جراحی زیبایی بینی