ترمیم بینی عمل شده
ترمیم بینی عمل شده
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷
تزریق فیلر در چانه
تزریق فیلر در چانه
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷
ترمیم بینی عمل شده
ترمیم بینی عمل شده
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷
تزریق فیلر در چانه
تزریق فیلر در چانه
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷
 
 
 

جراحی بینی به روش بسته

جراحی زیبایی بینی دومین عمل زیبایی شایع در آمریکا می باشد . این نوع جراحی زیبایی مقام اول را در بین عمل های زیبایی ایران دارد . همچنین کشور ایران با آمار سالیانه ۲۰۰۰۰۰ جراحی زیبایی بینی، به عنوان پایتخت جراحی زیبایی بینی در دنیا شناخته شده است . این نوع جراحی نیز مانند سایر جراحی ها، ویژگی های خاص خود را دارد و در برخی مواقع ممکن است عوارض و عواقب نه چندان خوشایندی برای بیماران داشته باشد . به همین دلیل بیماران قبل از اینکه تصمیم به عمل جراحی بگیرند، لازم است آگاهی کافی در مورد جوانب مختلف این موضوع داشته باشند . با توجه به آمار بالای جراحی زیبایی بینی در کشور ما و عدم ارائه آگاهی کافی و عوارض ناشی از این عمل به افرادی که قصد انجام این نوع عمل را دارند، این مقاله با هدف افزایش آگاهی افرادی که قصد انجام این جراحی زیبایی را دارند، نگاشته شده است . در این مقاله قصد داریم به مطالبی نظیر ذیل بپردازیم .

  • هزینه جراحی بینی به روش بسته
  • عوارض جراحی بسته بینی
  • هزینه جراحی بسته بینی
  • رینوپلاستی بسته
  • جدیدترین روش جراحی بینی
  • بهترین روش جراحی بینی

جراحی بینی به روش بسته

جراحی بینی به روش بسته

راینوپلاستی

بینی یکی از اجزای اصلی صورت در زیبایی شناسی مطرح می شود . در صورتی که بینی با دیگر اجزای صورت متناسب باشد دیگر نیاز به جراحی زیبایی بینی نیست و سبب جلب توجه نمی شود . از جمله اعضای صورت که سبب توجه بیشتر در افراد می شود بینی است و همین امر سبب می شود تا افراد تمایل بیشتری به جراحی زیبایی داشته باشند .

به جراحی پلاستیک اصطلاحا راینوپلاستی گفته می شود ریشه ی واژه ی راینوپلاستی یونانی است . راینو به معنای بینی و پلاستی به معنای شکل دادن می باشد . به دو روش می توان جراحی زیبایی بینی را انجام داد . ازجمله این روش ها عبارتند از: راینوپلاستی به روش بسته و راینوپلاستی به روش باز می باشد .

راینوپلاستی به روش بسته

در جراحی زیبایی بینی به روش بسته جراح دید کمتری دارد و دسترسی به تمام اسکلت بینی کمتر می باشد و ممکن است برای اصلاح مشکلات پیچیده بینی این نوع از جراحی دشوار تر باشد . در این روش جراحی جای اسکار باقی نمی ماند و تمامی برش ها از داخل بینی می باشد .

جراحی زیبایی بینی دومین عمل زیبایی شایع در آمریکا می باشد . این نوع جراحی زیبایی مقام اول را در بین عمل های زیبایی ایران دارد . دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

راینوپلاستی به روش باز

جراحی زیبایی به روش باز، پوست بینی کاملا بلند می شود و وضوح جراح و دسترسی به تمام اسکلت بینی بیشتر است . در این روش جراحی تنها برش کوچکی که از بیرون زده می شود بین دو سوراخ بینی می باشد . عموما راینوپلاستی به روش باز نسبت به روش بسته ترجیح داده می شود و از معایب این روش که موقتی بوده وطی مدت زمانی برطرف می شود اسکار بسیار جزئی زیر بینی و تورم ناشی از جراحی است . راینوپلاستی به روش باز مناسب ترین گزینه برای درمان مشکلات پیچیده و بد فرمی های بینی می باشد .

راینوپلاستی برای چه افرادی مناسب است ؟

شایان ذکر است که هر فردی مناسب برای جراحی زیبایی بینی نیست . برای داشتن جراحی زیبایی بینی موفق، باید سه معیار را در نظر گرفت از جمله :

  • تمامی انتظارات خود را با جراح بینی در میان بگذارید .
  • سن مناسب
  • اغلب گاهی ممکن است جراحی های زیبایی نیاز به جراحی ترمیم داشته باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

جراحی بینی گوشتی

جراحی پولیپ بینی

جراحی ترمیم بینی

جراحی بینی فانتزی