تزریق چربی به صورت
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷
جراحی بینی باز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷
تزریق چربی به صورت
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷
جراحی بینی باز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷
 
 
 

تزریق چربی

تزریق چربی یکی از آیتم های است در عرصه زیبایی بعنوان پرطرف دارترین پروسه ی درمان زیبایی مد نظر قرار می گیرد. یک غلط مصطلح که امروزه در تمام متون علمی پیوند و کاشت چربی محسوب می شود و تزریق ساده نیست و تزریق یعنی یک اتفاقی می افتد و آن ماده حل می شود بلکه با تزریق چربی ما کاشت و پیوند را داریم و سلول را ما جابجا می کنیم و اجازه می دهیم تعدادی از این سلول ها پیوند شوند و ماندگاری بیشتری دارند.

با افزایش سن و اتفاقاتی که روی صورت یک فرد می افتد عبارتنداز: کم شدن کشسانی آلاسیسته پوست، کم شدن و نازک شدن پوست، از دست دادن حجم صورت و به همین دلیل می بینیم که با افزایش سن گونه صاف تر می شود و حجم صورت جابجا می شود و از دست می رود. به همین دلیل از منظر زیبایی ما می توانیم این کاهش حجم ها را جبران بکنیم و مقداری این پروسه را به تعویق بیندازیم و جبران بکنیم.

علل استفاده از تزریق چربی

  • طبیعی بودن
  • ماندگاری بالا
  • عدم ایجاد حساسیت و آلرژی

کاربردهای تزریق چربی

البته ما با یک نگاه دیگر هم می توانیم به این بحث نگاه بکنیم. این تزریق ها فقط برای زیبایی نیست و بعضی نواقص صورت ناشی از تصادفات و اسکارها و جوشگاه های جراحی و برشی که وجود دارد همه ی اینها می توانند کاندید های مناسبی برای این اقدام و روش درمانی باشند. پس ما می توانیم آن را به دو دسته تقسیم کنیم.

  • یک متد و یک روش برای مقابله با افزایش سن هست.
  • یکی هم اینکه خواست خود فرد در صورت وجود نواقص می باشد.
تزریق چربی

تزریق چربی

تزریق چربی به نواحی مختلف بدن

  • تزریق چربی به صورت

جوانسازی به وسیله تزریق چربی به صورت که در سالهای اخیر خیلی رواج پیدا کرده است و خیلی جایگاه خاصی را برای خود پیدا کرده و این یک نوع روش کاملا طبیعی هست و ماده ای که دارد تزریق می شود از بدن خود فرد هست.

  • تزریق چربی به چانه

از مهمترین عوامل زیبایی چهره داشتن چانه ی متناسب با صورت است. برای تعیین اندازه ی مناسب چانه تحقیقاتی توسط پزشکان و جراحان صورت گرفته است که از این تحقیقات در عمل های جراحی و یا پروتزهای بدون نیاز به جراحی که با تزریق صورت می گیرند، استفاده می کنند. در گذشته تنها راه تصحیح فرم چانه عمل جراحی بود ولی امروزه با بهره گیری از ژل یا تزریق چربی به چانه در مدت زمان کوتاه تر و درصد ریسک پایین تر به نتیجه ی مورد نظر دست یافت. ماندگاری این روش بین دوازده الی بیست و چهار ماه است (روش تزریقی دائمی نیست).

  • تزریق چربی به سینه

با استفاده از تزریق چربی می توانیم سینه رادون جراحی بزرگ کنیم . با استفاده از این روش امکان بزرگ کردن سینه ها متناسب با بالاتنه فرد می باشد. تزریق چربی به سینه از ماندگاری بالایی برخوردار است.

  • تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب سبب برجسته شدن و شادابی بیشتر می شود. بزرگ کردن لب ها به صورت مجزا، بر روی لب پایین یا لب بالا و یا بر روی هردو می توان انجام داد.

تزریق چربی یکی از آیتم های است در عرصه زیبایی بعنوان پرطرف دارترین پروسه ی درمان زیبایی مد نظر قرار می گیرد. دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره  ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

سوالات رایج در خصوص تزریق چربی

  • آیا می دانستید چرا تزریق چربی پرطرفدار است؟

با توجه به تمام پرکننده های که وجود دارد و جنبه صنایع دارد در مقابل اینکه یک ماده خارجی وارد می شود قطعا ما باید منتظر یک سری علایم و عوارض باشیم هر چقدر که این ماده سالم باشد. بلاخره یک ماده بیگانه نسبت به بدن هست و هر چقدر در لابراتورها بخواهند آن را به وضعیت زیستی بدن نزدیک کنند به اندازه یک فیلر و پرکننده طبیعی که از بدن خود فرد هست نمی تواند سالم نباشد بدلیل اینکه از بدن خود فرد گرفته می شود و واکنش های آلرژی صفر هست و واکنشی نخواهیم داشت. از طرفی هم خونی و شرایطی که دارد خیلی راحت با بدن تعامل پیدا می کند و اگر در عمق مناسب تزریق چربی انجام شود خیلی راحت با ماساژ دادن و با شرایط و تکنیک های مناسب که استفاده می کنیم می توانیم حجم ها و شرایطی که میخواهیم ببینیم. خوشبختانه آنقدر زیبا و سریع جوابش مشخص می شود و سریع به نتیجه دلخواه می رسیم و برعکس خیلی روش ها دوره نقاهت ندارد و بیمار سریعا ریکاوری می شود و سریعا به وضعیت دلخواه خود می رسد. می توانیم در این روش از قسمتی که چربی اضافی وجود دارد برداشت شود و حجم دهی به آن قسمت مورد نظر صورت بگیرد به همین دلیل جز پرطرفدارترین روش ها به شمار می آید.

  • آیا می دانستید هزینه تزریق چربی چقدر است؟

هزینه این نوع روش نسبت به روشهای درمانی دیگر کمتر هست و نیاز به استفاده از یک نوع ماده دیگر نیست و منبع تامین کننده ماده از بدن خود فرد هست و هزینه های درمان طبق کتاب تعرفه مصوب وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی محاسبه می شود.

  • آیا میدانستید که در کدام نواحی می توان تزریق چربی داشت؟

قطعا در هر جای از بدن امکان پذیر هست و منتها به تبحر پزشک معالج و به تکنیک و عمقی که تزریق چربی می خواهد صورت بگیرد بستگی دارد و قطعا اگر در عمق نامناسب حتی به عنوان یک فیلر طبیعی کاشته شود قطعا ممکن هست عوارضی مانند: دونه دونه شدن، گلوله گلوله شدن و ناصافی ها را داشته باشد. در هر صورت ما می توانیم هر جایی که ما یک افت و نواقصی داشته باشیم می توانیم انجام دهیم.

  • آیا بعد از تزریق باید تزریق های پی در پی داشته باشیم؟

تکنیک برداشت خیلی مهم هست برای اینکه بیشترین حجم سلول را بدون آسیب برداریم و آماده و انتقال آن روش بعد هست که قطعا تاثیر دارد و مراقبت های فرد می تواند کمک کند درصد قابل توجهی از این سلول ها بماند و نه تکثیر پیدا کند بلکه بافت و پیوند شود و خودش گردش خون پیدا کند و بتواند آن حجم ها را نگه دارد. قسمتی هم که بعنوان یک سلول زنده نیست به عنوان یک فیلر و پرکننده طبیعی می تواند کار کند و مدت ها فرد رضایت کامل را داشته باشد. برای تکمیل و اضافه کردن حجم ها ممکن هست فرد چندین بار نیاز به ترمیم داشته باشد که بیشترین نتیجه را بگیرد و غیر از اینکه روشهای دیگر را برای جبران آن علل اولیه شلی پوست با افزایش سن داشته باشد و در طب زیبایی ممکن هست چند روش را با هم ترکیب بکنیم تا بیشترین نتیجه را داشته باشیم.

  • آیا میدانستید مدت ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

ماندگاری چربی در افراد متفاوت است. حجم چربی تزریق شده با گذر زمان کمی کاهش می یابد و مقدار حجم از چربی اگر ظرف مدت پنج ماه باقی بماند می توان گفت این مقدار از چربی باقی مانده دائمی می باشد.

  • آیا تورم بعد از تزریق چربی طبیعی است؟

یکی از علل استفاده از این روش عوارض جانبی موقت بسیار کم می باشد وجود تورم بعد از تزریق چربی یکی از عوارض جانبی موقت این نوع روش زیبایی می باشد که نهایت در بازه زمانی سه تا پنج روز پس از تزریق برطرف می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین جراح بینی در اهواز به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به چانه

تزریق بوتاکس

لیزر و جوانسازی صورت