سوالات متداول در رابطه با جراحی بینی
سوالات متداول در رابطه با جراحی بینی
آبان ۲۰, ۱۳۹۶
تزریق ژل
نکات مهم در رابطه با تزریق ژل
آبان ۲۰, ۱۳۹۶
سوالات متداول در رابطه با جراحی بینی
سوالات متداول در رابطه با جراحی بینی
آبان ۲۰, ۱۳۹۶
تزریق ژل
نکات مهم در رابطه با تزریق ژل
آبان ۲۰, ۱۳۹۶
 
 
 

جراحی بینی طبیعی

مقدمه

یکسری از افراد تمایل به جراحی بینی طبیعی دارند و دوست دارند فرم بینی طبیعی داشته باشند و به عبارت دیگر دوست ندارند نمای بینی شان عمل شده باشد. طبیعی بودن بینی به منظور متناسب بودن با اجزای صورت است. بسیاری از افراد خواهان بینی طبیعی هستند. هدف از جراحی زیبایی بینی متناسب بودن اجزای صورت با بینی است. به گونه ای که بینی زیاد کوچک نمی شود و اندازه آن متناسب با اجزای صورت است. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص مطالبی به طور شرح ذیل بپردازیم.

  • بهترین جراح بینی طبیعی
  • جراحی بینی بسیار طبیعی
  • عمل بینی طبیعی گوشتی
  • عمل بینی طبیعی مردانه
  • عمل بینی نیمه فانتزی
  • بینی طبیعی من
  • بینی طبیعی عمل شده
  • جراحی بینی عروسکی

جراحی بینی طبیعی

در جراحی بینی طبیعی بافت های بینی با تغییرات زیادی رو برو نمی شوند و فرم بینی بعد از جراحی حالت طبیعی دارد مشکلاتی که ممکن است بعد از جراحی بینی های فانتزی بروز نماید مانند اختلال در تنفس به هیچ عنوان بعد از جراحی بینی طبیعی ایجاد نمی شود. سوراخ های بینی به هیچ عنوان بیش از حد کوچک نمی شوند و در برخی از موارد مقدار کمی قوس بروی بینی داده می شود.

نشانه های بینی طبیعی

تمامی زاویه های بینی باید متناسب با اجزای صورت و طبیعی باشد. از جمله: زاویه بین بینی و لب ها، زاویه بین بینی و پیشانی، غضروف نوک بینی، قوس در تیغه بینی و همچنین سوراخ های بینی در حد طبیعی باشد.

  • قوز پشت بینی طبیعی

در جراحی بینی طبیعی قوسی در بینی ایجاد نمی شود و پشت بینی بعد از جراحی صاف می شود. در برخی از موارد برای ایجاد یک فرم زیبا تر تنها قوس اندکی توسط جراح بینی ایجاد می شود.

  • اندازه سوراخ های بینی طبیعی

اندازه سوراخ های بینی بعد از جراحی زیبایی بینی یکی از عامل هایی می باشد که تعیین کننده جراحی بینی طبیعی می باشد، در جراحی بینی فانتزی پره های بینی به اندازه زیادی دستکاری می شود و سوراخ های بینی بیش از حد کوچک می شود که این امر موجب می شود تنفس بیمار مختل شود اما در جراحی طبیعی بینی تغییرات بسیاری در پره های بینی ایجاد نمی شود و سوراخ های بینی بیش از حد کوچک نمی شوند.

یکسان بودن سوراخ های بینی نسبت به یکدیگر دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد ، در صورتی که سوراخ های بینی نسبت به یکدیگر نامتقارن باشند موجب می شود بینی کج دیده شود بنابرین انتخاب جراح در نتیجه جراحی بینی طبیعی و دریافت یک نتیجه مطلوب بسیار مهم می باشد .

  • پره های بینی طبیعی

به هیچ عنوان نباید در جراحی بینی طبیعی تغییرات در پره های بینی به گونه ای باشد که باعث شود سوراخ های بینی بیش از حد کوچک بنظر برسد در گذشته جراحان بینی با ضعیف کردن بافت غضروفی اطراف بینی باعث تورفتگی پره های بینی می شدند که این امر موجب می شد فرم بینی از حالت طبیعی خارج شود. اما امروزه در پره های بینی با دقت بسیار بالا و ظرافت بیشتری تغییرات لازم ایجاد می شود. همگون سازی پره ها با یکدیگر یکی از اقدامتی می باشد که در حین جراحی باید به بهترین نحو صورت گیرد به هیچ عنوان نباید بعد از جراحی نامتقارنی در پره های بینی مشاهده شود .

افراد کاندید جراحی بینی طبیعی

افرادی که بینی گوشتی دارند معمولا دارای پوست ضخیم و بافت چربی هستند و جراحی رینوپلاستی این افراد نسبت به افراد با بینی های عادی و استخوانی سخت تر است.

افراد با بینی های گوشتی به دلیل ضخیم بودن پوست و عدم انعطاف پذیری در صورت اینکه بیش از حد کوچک شود بعد از مدتی بینی دچار افتادگی و دفرمگی می شود. به همین دلیل توصیه می شود بینی های گوشتی به صورت بینی طبیعی جراحی شوند.

در جراحی بینی طبیعی بافت های بینی با تغییرات زیادی رو برو نمی شوند و فرم بینی بعد از جراحی حالت طبیعی دارد. دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

دلیل خواهان جراحی بینی طبیعی چیست

در بین جراحی های رینوپلاستی، جراحی طبیعی بینی بیشترین خواهان را دارد. زیرا طبیعی بودن چهره یک حسن محسوب می شود و رفع نقص های نظیر: نامتقارن بودن سوراخ های بینی، کجی بینی، برطرف کردن پولیپ و رفع قوز و ناهمواری های تیغه بینی از جمله مواردی است که افراد تمایل به رفع آن دارند.

چگونه بینی طبیعی متناسب با صورت انتخاب می شود

جراح بینی پس از بررسی های لازم متناسب با اجزای صورت نوع فرم بینی را پیشنهاد می کند در جراحی های طبیعی، بینی متناسب با اجزای صورت کوچک می شود و اندازه و قوس بینی متناسب با فرم صورت انتخاب می شود.

نشانه های بینی غیر طبیعی

 خصوصیات نمای عمل شده بینی می تواند یک یا چند تا از موارد زیر باشد. معمولا این افراد که به این سبک جراحی شده اند مشکلات تنفسی دارند و تنفس صدادار می توانند داشته باشند و هنگام تکلم هم صدای تو دماغی دارند.

  • بیش از اندازه کوچک کردن بینی
  • بیش از اندازه جمع شدن پره های بینی
  • بیش از اندازه بالا رفتن بینی
  • بیش از اندازه قوس دار بودن بینی

هزینه جراحی بینی طبیعی

هزینه جراحی  بینی طبیعی  یا رینوپلاستی مطابق با نوع بینی و نحوه جراحی تحت نظر پزشک متخصص گوش و حلق و بینی تعیین می شود. هزینه عمل بینی بر اساس نوع پوست و فرم بینی متفاوت است. بر همین اساس قیمت جراحی بینی گوشتی با بینی های استخوانی متفاوت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین جراح بینی در اهواز به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

جراحی بینی استخوانی

جراحی پولیپ بینی

جراحی بینی فانتزی

جراحی انحراف بینی در اهواز