جراحی بینی
افراد مناسب جراحی زیبایی بینی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷
جراحی بینی
تغذیه بعد از جراحی بینی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷
جراحی بینی
افراد مناسب جراحی زیبایی بینی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷
جراحی بینی
تغذیه بعد از جراحی بینی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷
 
 

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از روش های زیبایی است و یک انقلابی در زمینه پزشکی می باشد که جز شایع ترین روش های درمانی برای از بین بردن چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرد . بوتاکس سم تضعیف شده نوعی از باکتری است و بوتاکس یک نام تجاری است و نام آن توکسین بوتولینوم می باشد . در این مقاله قصد دارم به مطالبی نظیر ذیل بپردازیم .

  • عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس
  • خوابیدن بعد از بوتاکس
  • آرایش بعد از بوتاکس
  • ورزش بعد از بوتاکس
  • شستن صورت بعد از بوتاکس
  • بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید
  • چرا بعد از بوتاکس نباید خوابید
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

کاربرد تزریق بوتاکس

بوتاکس برای اولین بار کاربرد درمانی در چشم مورد استفاده قرار گرفت . جالب است بدانید اولین کاربرد زیبایی از بوتاکس برای تزریق و برطرف کردن خط اخم بوده است . امروزه بوتاکس شصت کاربرد درمانی دارد و کاربرد های زیبایی روز به روز در حال افزایش است.

عملا در همه جایی صورت کاربرد های خاص خود را دارد . کاربرد های زیبایی عبارتند از: برطرف کردن خطوط اخم و روی پیشانی، برطرف کردن چین های روی بینی و خطوط خرگوشی، خطوط دور چشم و زیر چشم، نمایش لثه، چین های چانه، چین و چروک گردن، خطوط ماریونت و اطراف لب می باشد .

سن مناسب برای تزریق بوتاکس

سازمان دارویی امریکا سن مناسب برای کاربرد های زیبایی در حال حاضر از هجده تا شصت و چهار سال مجاز بوده است و ممکن است در سنین پایین تر هم مورد استفاده قرار بگیرد و این با توجه به تشخیص پزشک صورت می گیرد.

سن مجاز برای کاربردهای درمانی آن در سنین پایین انجام می شود . نوع کاربرد خیلی از اوقات مسئله سنی را تحت شعاع قرار می گیرد و در زمینه زیبایی چون یک بحث انتخابی است و شرایط سنی در درمانی بسیار محکم تر انجام می شود .

ماندگاری تزریق بوتاکس

ماندگاری بوتاکس به عوامل مختلفی نظیر : نوع وضعیت بدن انسان و نوع بوتاکس بستگی دارد و مدت ماندگاری بسیار متغیر است و حداقل آن چهار ماه می باشد .

عوارض تزریق بوتاکس

عوارض به دو دسته تقسیم می شود و یکسری از آن ها عوارض ناشی از تزریق است که شامل کبودی و تورم می باشد که در هر تزریق وجود دارد و تمامی این موارد جانبی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف می شود.

یکی دیگر از علل بروز عارضه ها آلرژی است که نسبت به وضعیت جسمی فرد می باشد. یکی دیگر از موارد عوارض تکنیک است که شامل افتادگی ابرو و عدم قرینگی های دو طرف صورت می باشد که در فواصل مناسب باید تزریق شود و اگر در فواصل نامناسب و در دوزهای نامناسب با توجه به ناحیه مورد نظر تزریق شود سبب بروز عوارض می شود. لذا برای پیشگیری از چنین عوارضی به متخصص مراجعه نمایید .

دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۰۶۱۹۱۰۱۰۰۹۵ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

  • استفاده از کمپرس سرد به مدت سه ساعت بعد از تزریق بوتاکس ضروری است .
  • تا مدت زمان ۲۴ ساعت از شستن ناحیه مورد نظر بپرهیزید .
  • از خم کردن سر به سمت پایین تا مدت زمان سه ساعت اول ممنوع است .
  • استفاده از سشوار کشیدن بپرهیزید .
  • تا مدت زمان بیست و چهار ساعت اول به پهلو خوابیدن ممنوع می باشد .

هزینه تزریق بوتاکس

قیمت بوتاکس به عوامل مختلفی نظیر: ناحیه مورد نظر درمان، نوع مارک بوتاکس و میزان بوتاکس بستگی دارد. لذا جهت اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس به متخصص مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

برخی از خدمات دکتر حمیدرضا فلاحی :

جراحی بینی گوشتی

ایمپلنت

بلفاروپلاستی

جراحی دهان و فک و صورت