ایمپلنت دندان
ایمپلنت
مهر ۱۳, ۱۳۹۶
مراقبت های بعد از جراحی فک
مراقبت های بعد از جراحی فک
مهر ۱۳, ۱۳۹۶
ایمپلنت دندان
ایمپلنت
مهر ۱۳, ۱۳۹۶
مراقبت های بعد از جراحی فک
مراقبت های بعد از جراحی فک
مهر ۱۳, ۱۳۹۶
 
 
 

جراحی زیبایی چانه

یکی از اجزای مهم صورت، چانه می باشد که نافرمی این عضو از صورت در کاهش جذابیت چهره بسیار می تواند تاثیر گذار باشد، یکی از فاکتور های زیبایی صورت، تناسب بین اجزای صورت می باشد اگر یکی از این اجزا نسبت به یکدیگر تناسب کافی را نداشته باشد زیبایی چهره تحت تاثیر قرار می گیرد .

جراحی زیبایی چانه

جراحی زیبایی چانه

بزرگی یا کوچکی چانه تاثیر بسیار منفی می تواند در زیبایی چهره بگذارد با جراحی زیبایی چانه می توان فرم زیبایی را در چانه ایجاد کرد و تناسب ایده آلی را با سایر اجزای دیگر صورت برقرار کرد .جراحی زیبایی چانه، جزو جراحی های حساس به حساب می آید برای انجام این جراحی باید جراحی را انتخاب نمایید که در این زمینه تخصص کافی را داشته باشد دکتر حمید رضا فلاحی، جراح و متخصص فک و صورت در زمینه جراحی زیبایی فک و چانه دارای مهارت بالایی می باشند و در این زمینه می توانند راهنمایی و مشاوره های لازم رادر اختیار  افرادی که با مشکلات چانه و فک مواجه هستند قرار دهند .

جلو بودن و عقب رفتگی چانه در زیبایی صورت بسیار می تواند تاثیر بگذارد، که با اصلاح موقعیت چانه می توان این مشکل را برطرف کرد . در برخی از موارد عقب رفتگی و جلوبودن چانه بر شکل بینی تاثیر می گذارد و فرم بینی بزرگ یا کوچک به نظر می رسد و تصور می شود که بینی نیاز به جراحی زیبایی دارد اما در صورتی که اگر با جراحی زیبایی چانه مشکل چانه برطرف شود دیگر ممکن است فرم بینی طبیعی به نظر برسد .

انواع جراحی زیبایی چانه

جراحی بزرگ کردن چانه

در برخی از افراد چانه ها بیش از حد کوچک می باشد یا عقب رفتگی در آن ها مشاهده می شود که با انجام جراحی زیبایی چانه به سمت جلو آورده می شود یا بزرگ می شود . در این جراحی برای بزرگ کردن چانه از پروتز استفاده می شود . دوره نقاهت بعد از این جراحی کوتاه مدت می باشد .

جراحی کوچک کردن چانه

برخی از افراد چانه های بزرگی دارند و یا چانه های آن ها بیش از حد جلو می باشد که می توان با جراحی زیبایی چانه این مشکل را برطرف کرد .