هزینه جراحی زیبایی پلک
هزینه جراحی زیبایی پلک
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷
هزینه تزریق ژل
هزینه تزریق ژل
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷
هزینه جراحی زیبایی پلک
هزینه جراحی زیبایی پلک
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷
هزینه تزریق ژل
هزینه تزریق ژل
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷
 
 
 

تزریق چربی به گونه

با ورود تزریق چربی به عرصه پزشکی ، انقلابی خیلی بزرگ و شگرفی را ایجاد کرد و خیلی از معایب احتمالی بدن و صورت را قبل از این نمی توانستیم به خوبی برطرف کنیم . تزریق چربی یک فیلر یا پر کننده بسیار خوب که می توان از آن در صورت، سینه و باسن استفاده کرد . فیلری است که می تواند حجم قابل توجه ای را به ما بدهد .

تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه

ماندگاری تزریق چربی به گونه

یکی از پرسش های اساسی در زمینه تزریق چربی این است که پس از تزریق چربی تا چه مدت ماندگاری دارد . واقعیت این است که میزان چربی که باقی می ماند از فرد به فرد متفاوت است . حدودا شصت درصد چربی های که تزریق می کنیم در بهترین شرایط زنده می مانند و معمولا سی تا چهل درصد چربی ها از بین خواهد رفت و این مربوط به شرطی است که تمام اصول رعایت شود و اگر رعایت نشود ممکن است کل چربی ها از بین برود .

بعد از تزریق معمولا تورمی در آن ناحیه وجود دارد که به مرور در عرض یک هفته برطرف می شود و پس از آن از حجم چربی به مرور کاسته می شود . اگر چربی تزریق شده تا پنج ماداوم بیاورد مسلما می توان گفت که دائمی خواهد بود و اگر نیاز به تزریق چربی مجدد هست یا نه بعد از پنچ ماه بررسی خواهد شد .

فرآیند آماده سازی چربی

چربی مورد نیاز توسط وسیله ای به نام کانولا از نواحی اطراف ناف برداشته می شود و بعد از برداشت چربی ها را در دستگاه برای آماده سازی قرار می دهند تا خون از بافت چربی جدا شود . بعد فرآیند آماده سازی چربی به ناحیه مورد نظر تزریق می شود .

در تزریق چربی پزشک چربی مورد نیاز را از بدن خود فرد تهیه می نماید و بعد از تصفیه و آماده سازی با کانولا های خیلی باریک به هر نواحی که بخواهیم می توانیم تزریق کنیم .  اگر فرآیند آماده سازی چربی ها به درستی انجام نشود و چربی ها دچار نابودی شوند .

دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

مزیت تزریق چربی

بسیار سازگار با بدن است و هیچ ماده خارجی وارد بدن نمی شود و به همین دلیل هیچ واکنشی به دنبال نخواهد داشت . داوم بسیار زیادی دارد، بعد از اینکه پروسه ی تزریق چربی به اتمام می رسد، همان مقداری که باقی می ماند . به طور دائمی در تمام طول عمر باقی بماند .

در یک زمان حجم زیادی به ما خواهد داد . اگر بخواهیم حجم زیادی را با ژل اصلاح کنیم معمولا به صرفه نیست و خیلی مورد پسند نیست به همین جهت پزشک می تواند در بیمارانی که نیاز به اصلاح ساختار قابل توجه نیست به عنوان مثال اگر نیاز باشد هم گودی زیر چشم و گونه را اصلاح کنیم حتما تزریق چربی را پیشنهاد می دهیم .

تزریق چربی تنها نکته ای که دارد این است که باید طی چندین جلسه به آن حجمی که می خواهیم برسیم . در جلسه اول بیمار هم تحت ساکشن چربی قرار می گیرد و هم اینکه تحت تزریق حجمی از چربی قرار می گیرد و دو تا سه ماه بعد مقداری دیگر از چربی تزریق می شود و آنچه باقی می ماند دائمی خواهد بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

تزریق چربی

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به چانه