جراحی بینی
تغذیه بعد از جراحی بینی
مهر ۱۷, ۱۳۹۷
نمونه جراحی بینی
انواع روش های جراحی زیبایی بینی
مهر ۱۷, ۱۳۹۷
جراحی بینی
تغذیه بعد از جراحی بینی
مهر ۱۷, ۱۳۹۷
نمونه جراحی بینی
انواع روش های جراحی زیبایی بینی
مهر ۱۷, ۱۳۹۷
 
 

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

چه تفاوتی ظاهری بین پلک جوان و پلک در سنین بالاتر است که ما را نیازمند به جراحی و اصلاح آن می نماید ؟، آیا از افتادگی پلک تان رنج می برید ؟ و تورم پلک هایتان ناراحتتان می کند ؟ آیا می دانید این مشکل راه حل دارد ؟

یکی از آثار عمده پیری پوست صورت افتادگی پلک ها، افزایش چین خوردگی و تورم یا پندیدگی پلکها و زیرچشم می باشد . این عارضه می تواند توسط جراحی به راحتی قابل تداوی می باشد . یک تغییراتی در طی سن و در تمام بافت ها پیش می آید، وقتی ما به مرور به مرز میانسالی می رسیم اولا کلاژن پوست به بتدریج ضعیف می شود و یک پوست در ناحیه پلک یک پوستی است که صاف و براق باشد، خیلی شفاف، بدون چروک و زیرساخت محکم داشته باشد . این چین و چروک و تغییرات یک تفاوت میان یک فرد جوان و یک فرد پیر است .

جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یگانه راه حل است . در این جراحی پوست اضافی و چربی تحت جلدی برداشته می شود . سپس ساحه کوک زده می شود و پلاستر چسبانده می شود . بعد از یک هفته بخیه ها و پلاستر برداشته می شود و شما دارای پلک صاف و زیبا می شوید.

سوالات رایج جراحی زیبایی پلک

بعد از جراحی زیبایی پلک چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

مراقبت های بعد از جراحی پلک یک امر ضروری و تکمیل کننده جراحی می باشد و رعایت نکات و توصیه های پزشک بعد از جراحی را جدی بگیرید .

بهتر است دو تا سه روز بیمار در حالت دراز کش کامل قرار نگیرد و موقع دراز کشیدن سر بیمار حدود سی درجه از تمام بدن بالاتر باشد . مخصوصا در بیست و چهار ساعت اول از کمپرس سرد در نواحی اطراف چشم و ابرو استفاده نمایید و این کمک می کند تا ورم ها خیلی زیاد و آزار دهنده نباشد .

حدود سه تا پنج روز با تجویز پزشک در صورت درد می توانید از مسکن و آنتی بیوتیک استفاده نمایید .

بیمار یک روز بعد از عمل می تواند استحمام نماید و شستشوی محل زخم هیچ مشکلی برای زخم ایجاد نخواهد کرد . حدود پنج روز بعد از عمل پلک بخیه ها کشیده می شود و بیمار می تواند بعد از پنج روز فعالیت های خود را انجام دهد . بعد از انجام جراحی از دیدن طولانی مدت تلویزیون و نور آفتاب خودداری کنید .

جراحی زیبایی پلک برای کسانی که قبلا برای درمان آب مروارید چشم اقدام کرده اند مشکلی ایجاد نمی کند ؟

می توان گفت این سوال، جز سوالات شایع می باشد . در پاسخ باید چنین گفت که افرادی که درمان کاتاراکت و یا آب مروارید داشته اند بدون هیچ مشکل و نگرانی می توانند جراحی زیبایی پلک را انجام دهند .

در صورت اینکه بوتاکس زده ایم و اثر آن هنوز وجود دارد آیا می توان جراحی زیبایی پلک انجام داد ؟

تا زمانی که اثرات بوتاکس وجود دارد و وضعیت پلک و ابرو در حالت طبیعی نیست به همین دلیل ارزیابی جراح برای مقدار، نوع و ناحیه برش دچار مشکل می شود و نباید این کار را انجام دهد . زمانی که جراحی پلک را انجام داده اید بعد از گذشت یک تا دو هفته می توانید تزریق بوتاکس را داشته باشید .

دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

آیا جراحی زیبایی پلک عوارضی دارد ؟

می بایست گفت جراحی زیبایی پلک یکی از جراحی های بی عارضه و بی خطر می باشد و گهگاهی ممکن است عوارضی جانبی نظیر: نرسیدن دو پلک اتفاق بیفتد که این عارضه ناشی از ورم بعد جراحی می باشد و از دیگر عوارض جانبی کبودی است . لازم ذکر است، عوارض جانبی موقتی بوده و بعد مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود و جایی هیچ گونه نگرانی نمی باشد .

هزینه جراحی زیبایی پلک چقدر است ؟

هزینه جراحی زیبایی پلک به عوامل مختلفی بستگی دارد . به طور مثال: هزینه جراحی پلک بالا با پلک پایین متفاوت است و از دیگر عوامل موثر در تعیین هزینه جراحی، روش جراحی می باشد . لذا برای کسب اطلاع دقیق از هزینه جراحی زیبایی پلک به جراح پلاستیک مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

برخی از خدمات دکتر حمیدرضا فلاحی :

جراحی بینی گوشتی

بلفاروپلاستی

بارداری و جراحی بینی

جراحی زیبایی چانه